سفرگردون – آژانس هواپیمایی آدینه گشت عالی قاپو

سفر گردون یک برند از شرکت خدمات مسافرتی، گردشگری و هوایی آدینه گشت عالی قاپو است که با تکیه بر سالها سابقه مدیران خود در صنعت هواپیمایی و پرسنل کارآزموده فعالیت خود را از سال 1390 آغاز کرده است.این شرکت با اخذ مجوزهای لازم از سازمان هواپیمایی کشوری ، سازمان میراث فرهنگی و شرکت راه آهن جمهوری اسلامی هدف خود را جلب رضایت کامل مسافران و ارائه خدماتی با کیفیت نو به مسافران و آژانس‌های همکار، خدماتي جامع در حوزه جهانگردي، ايرانگردي، صدور بليط هاي هوايي ، قطار، رزرو هتل، اخذ ويزا، برگزاري تورهاي داخلي و خارجي و طبیعت گردی ، صدور انواع بیمه نامه‌های مسافرتی قرارداده است.آدینه گشت با بکارگیری نظرات سازنده اعضا و برقراری پایه های ارتباطی نوین با اعضا، کارگزاران، خطوط هوایی و راهنمایان، بر آن است تا در مسیر هدف نهایی خود گام بردارد.

سفری آرام و دلنشین را با ما تجربه کنید…

safar1
چرا آدینه گشت؟

چرا سفر گردون…؟

مجری مستقیم پروازها ، تورهای داخلی و تورهای خارجی به اقصی نقاط جهان دارای مجوز بند الف (فروش بلیط هواپیما)، بند ب (فروش تورهای داخلی و خارجی و اخذ ویزا) ، بند پ (فروش تور های زیارتی) و نمایندگی فروش بلیط قطار با پشتیبانی 24 ساعته آماده خدمات رسانی به شما مسافرین محترم می باشد.

مديران و پرسنل آدینه گشت عالی قاپو همواره با جديت و دلسوزي به دنبال ارايه بهترين خدمات با سهل ترين شرايط و مناسب ترين قيمت براي مشتريان خود هستند؛ از اين رو آدینه گشت عالی قاپو افتخار مي کند که گلچيني از بهترين پروازها و تورهاي مسافرتي به سراسر جهان و تمامي نقاط ايران را براي عرضه فراهم نموده است.

همچنين آدینه گشت عالی قاپو با دارا بودن مجوز بند الف از سازمان هواپيمايي کشوري، بليط‌هاي خطوط هواپيمايي کشور را به صورت مستقيم و بدون واسطه براي مشتريان خود صادر مي نمايد، به همين دليل قيمت مناسب و دقت و سرعت در صدور بليط توسط آدینه گشت عالی قاپو تضمين شده است.

آدینه گشت عالی قاپو نه تنها کامل‌ترين سيستم جستجوي بليط‌هاي سيستمي و چارتر است، بلکه امکان رزرو و خريد بليط را در کمترين زمان ممکن، برايتان فراهم مي‌کند. داشتن سفري آسان و مطمئن، يکي از آن مواردي است که کيفيت زندگيمان را بالا مي‌برد و آدینه گشت عالی قاپو، همواره در تلاش است تا شما سروران سفری آرام و دلنشین را با ما تجربه کنید.

هم اکنون آدینه گشت عالی قاپو، امکان استرداد آنلاين را نيز، به دیگر امکانات اضافه کرده است تا در هر لحظه از شبانه‌روز که دچار مشکل شديد و از سفرتان بازمانديد، بتوانيد بليط‌ خود را کنسل کرده و با کمترين هزينه‌ي جريمه‌ي کنسلي، مبلغ بليط را در حسابتان داشته باشيد.

مجوز ها و لوح های ما

band-b2
loh1
qatar2
anjoman
band-P
band-a
loh3
loh2
loh4