بلیط قطار تهران کربلا

قطار ترکیبی برای سفر از تهران به کربلا، هر شنبه از ایستگاه تهران حرکت می‌کند. مسافرین پس از عبور از مرز شلمچه، با اتوبوس به بصره سفر کرده و سپس با قطار دوباره به کربلا می‌روند. برای بازگشت نیز، قطار از کربلا هر هفته صبح روز شنبه به سمت بصره حرکت می‌کند و سپس با اتوبوس به مرز شلمچه و با قطار به تهران بازمی‌گردد.

قطار داخل ایران برای همه مسافران ۴ تخته ۴ ستاره است و در داخل عراق، انواع اتوبوسی درجه ۱، اتوبوسی وی آی پی و کوپه‌ای استفاده می‌شود. مدت زمان سفر با قطار ۱۸ ساعت در خاک ایران خواهد بود، که ۲ ساعت برای تشریفات گذرنامه و ۳۰ کیلومتر زوار با اتوبوس تا بصره صرف می‌شود. سپس، با ۸ ساعت سفر از بصره تا کربلا، به مقصد نهایی می‌رسید.

با توجه به تنوع واگن‌ها در مسیر بصره تا کربلا، قطار تهران – کربلا با ۳ قیمت عرضه می‌شود. قیمت کل سفر با واگن اتوبوسی در خاک عراق، یک میلیون 200 هزار تومان خواهد بود. برای واگن‌های اتوبوسی وی‌آی‌پی در خاک عراق، قیمت کل مسیر، یک‌ میلیون و 375 هزار تومان و با قطار چهارتخته در خاک عراق، قیمت کل، یک‌میلیون و 750 هزار تومان پیش‌بینی شده است. لازم به ذکر است که قطار در مسیر ایران با واگن های 4 نفره می‌باشد.

زائرین و مسافرین محترم جهت خرید بلیط قطار و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

بلیط قطار کربلا