هتل بی وی اس BVS Lush Hotel Taksim

هتل بی وی اس BVS Lush Hotel Taksim

هتل 5 ستاره بی وی اس استانبول

هتل بی وی اس در منطقه بیوگولو تکسیم واقع گردیده که این منطقه در قسمت اروپایی استانبول، در طول شاخ طلایی از مرکز شهر تاریخی قرار دارد .

“بیوگولو” به طور کلی به منطقه ای در تاکسیم بین میدان تاکسیم و تونل (مترو) اشاره دارد.

این منطقه به طور سنتی بیشترین سهم اروپایی استانبول را دارد، که با بسیاری از کنسولگری ها و سفارتخانه ها. برای هنر، سرگرمی و زندگی شبانه معروف شده است.

هتل بی وی اس در فاصله 1 متری (2 کیلومتر) از مادام تسوسه استانبول، میدان تکسیم و برج گالاتا در یک ساختمان قدیمی که در سال 1850 ساخته شده، واقع شده است.مسجد سلیمانیه و بازار بزرگ نیز در فاصله 3 مایل (5 کیلومتر) قرار دارند.

این هتل دارای یک رستوران و وای فای رایگان در سراسر مناطق عمومی هتل می باشد و همچنین دارای یک مرکز آبگرم و سونا می باشد و مهمانان می توانند از نوشیدنی در نوار لذت ببرند.

هتل شامل 94 اتاق می باشد که تمام 94 اتاق دارای امکانات راحتی مدرن مانند تلویزیون های پلاسما با کانال های کابلی و وای فای رایگان است. خدمات اتاق 24 ساعته ( اتاق جلسه و خدمات فضای سبد خرید) ، مینیبار و… ارائه می شود .هتل در یک میز پذیرش 24 ساعته به مسافرین خدمات می دهد . یک میز تور نیز وجود دارد که مسافران را راهنمایی می کند سفرهای خود را در سراسر استانبول برنامه ریزی کنند.

امکانات و ویژگی ها

جاذبه های گردشگری اطراف