هتل آنکارا پلازا Ankara Plaza hotel

هتل آنکارا پلازا Ankara Plaza hotel

هتل 4 ستاره آنکارا پلازا

آنکارا پایتخت ترکیه و بعد از استانبول دومین شهر بزرگ ترکیه می باشد. به خاطر همین ویژگی است که آن را قلب تپنده داد و ستدهای تجاری همزمان با مرکز فرهنگی ترکیه می دانند. هتل4 ستاره آنکارا پلازا مناسب برای مسافران سفر آنکارا ومهمانان تورآنکارا پیشنهاد شده است.

هتل در مرکز تجاری آنکارا ونزدیک به رستوران های زیاد و اماکن تفریحی و جاذبه های توریستی، وزارتخانه ها و سفارتخانه های آنکارا قرار دارد.از طریق این هتل دسترسی به سواحل دریای سیاه را آسان کرده است.

آنکارا پلازا هتل به شما یک باشگاه بهداشتی آرامش بخش پیشنهاد می کند تا از استرس و خستگی روز با سونا، حمام فنلاندی و ترکیه، مرکز تناسب اندام، حمام گرمایش و امکانات ماساژ لذت ببرید.

هتل مجموعاً دارای 192 اتاق همچنین دارای 5 اتاق مهمانی و اتاق نشیمن با تمام تجهیزات فنی است.

انکارا با رستوران های مختلفی که در خود جای داده طیفی وسیعی از انواع غذاها را به شما ارائه می دهد که نگران خورد و خوراک خود نباشید ؛ انواع رستوران ها، غذاهای دریای در رستوران تریلیه و غذاهای سنتی در رستوران بویاسیزاده کوناگی و رستوران های بسیار دیگر از جمله نوار تراس، غذاهای بین المللی و ترکی در فضایی آرام، سرو می شود. با توجه به بررسی های مستقل، این قسمت مورد علاقه مهمانان ما در آنکارا است.

امکانات و ویژگی ها

قبل
بعدی

جاذبه های گردشگری اطراف