هتل رامادا ریزورت Ramada resort kusadasi & Golf

هتل رامادا ریزورت Ramada resort kusadasi & Golf

هتل 5 ستاره رامادا ریزورت


یکی از بهترین انتخاب های ما در کوش آداسی میباشد که دارای ویژگی 18 دقیقه پیاده روی از ساحل است.هتل رامادا ریزورت Ramada Resort Kusadasi & Golf دارای 5 استخر بی نظیر با اسلاید آب، استخر سرپوشیده گرم، مرکز آبگرم لوکس با ماساژ، سونا، حمام بخار و سواحل شنی خصوصی است. استراحتگاه دارای زمین گلف و زمین تنیس است.

وای فای در تمام مناطق رایگان است.واحد های بزرگ هتل رامادا ریزورت دارای یک بالکن خصوصی با چشم انداز دریای اژه است. همه ی آنها دارای تهویه ی مطبوع، تلویزیون، تختخواب با کانالهای ماهواره ای و مینیبار هستند و شامل یک صندلی و یک جعبه ایمنی استاندارد هستند.کلیه امکانات بوفه و رستوران ها ، میله های متعدد و نوار دونفره می باشد. خدمات شبانه روزی ارائه می شود. شما همچنین می توانید در باشگاه شبانه لذت ببرید.مهمان Ramada Resort Kusadasi & Golf می توانند در مرکز آبگرم، سونا، حمام و یک سالن بدنسازی لذت ببرند. کارکنان سرگرم کننده با تجربه، فعالیت های مختلف را در طول روز سازماندهی می کنند.

مجموعه ای از فعالیت ها می تواند در محل و یا در مناطق اطراف آن، مانند بیلیارد، تنیس روی میز، دارت و ورزش های آبی، لذت ببرید. مربیان حرفه ای، باشگاه گلف بین المللی Kuşadası تنها 15 دقیقه و خدمات رایگان شاتل در این ملک می باشد. مهمان میتواند از خدمات دربان استفاده کند. پارکینگ رایگان در محل موجود میباشد.

فرودگاه آدان مندرس در فاصله 49.7 مایلی است و خدمات شاتل فرودگاهی با هزینه ی اضافی مرتب شده اند.

امکانات و ویژگی ها

قبل
بعدی

جاذبه های گردشگری اطراف