هتل گلدن بیچ Golden Beach

هتل گلدن بیچ Golden Beach

هتل 4 ستاره گلدن بیچ

هتل گلدن بیچ Golden Beach تا ساحل پاتایا 6 دقیقه پیاده روی، در نزدیکی مرکز خرید جشنواره مرکزی و تنها ساعتی تا فرودگاه Suvarnabhumi قرار گرفته است. که نسبت به امکانات عالی و اقامتی خوبی که هتل ارائه می دهد قیمت مناسبی جهت قرار گیری دررزرو هتل های تور پیشنهاد شده است.

تمامی 330 اتاقهای هتل با سبک سنتی تایلندی از منظره های بسیارجذاب آمیخته با نور زیاد خورشید از شهر و استخر ، شما را از دیدی بی نظیر برخوردار میکند. تمامی امکانات در همه ی اتاق های هتل در اختیار مهمانان قرار گرفته است.

انواع اتاق های : اتاق دولوکس و سوپریر با 28 متر مربع نمایی رو به شهر و دو تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره ، و اتاق دولوکس و سوپریر همراه صبحانه است ، این اتاق دارای دوش و وان حمام است و برای افراد غیر سیگاری می باشد.

درهتل خدمات ماساژ ، استخر در فضای باز، و جلسات آفتاب در استخر، و همچنین استخر کودکان در انتظار شما عزیزان برای لذت بردن از مکانی آرام است.

3 رستوران در هتل گلدن بیچ Golden Beach با سرو غذاهای تایلندی و بین المللی، رستوران تراس طلایی با غذاهای دریایی کباب شده لحظات خاطره انگیزی از وعده های غذایی را برای شما به ارمغان دارد.

امکانات و ویژگی ها

قبل
بعدی

جاذبه های گردشگری اطراف